sábado

PRÀCTICA POSICIONAMENT, ANUNCIS DE COTXES

POSICIONAMENT I PÚBLIC OBJECTIU


MARCA: Mercedez Benz
PÚBLIC OBJECTIU: Classe alta, alt poder adquisitiu.


En aquest anunci, Mercedez Benz, no anuncia específicament cap model de cotxe, sinó que posa de manifest els anys d'experiència de la reconeguda marca de cotxes de gama alta, així com la continua innovació que aquesta porta a terme pel que fa als cotxes híbrids.


PUBLIC OBJECTIU: Classe baixa, mitjana. Baix, mitjà poder adquisitiu.

Dacia, marca del grup Renault, està considerada la més assequible de totes. Amb cotxes que no destaquen per les seves prestacions, contenen totes les justes i necessàries. No obstant està considerat un cotxe molt senzill, per aquest motiu és tant assequible. L'afirmació de l'anunci és encertadíssima, ja que el Dacia Logan et permet fer tot el que faries amb un cotxe qualsevol, però a un preu molt barat.

PÚBLIC OBJECTIU: Classe Mitjana, mitjà poder adquisitiu.

Com he dit anteriorment, Dacia és una marca molt assequible. L'anunci ens mostra una parella que aparentment és de classe alta, que vol comprar-se un cotxe. El Dacia Duster reuneix totes les característiques d'un gran vehicle. La parella demana el preu, i al ser tant baix, clamen "no podemos gastar tan poco". És escandalosament assequible.

PÚBLIC OBJECTIU: Classe mitjana, públic objectiu joves

En aquest anunci, es mostra a un noi jove i actual, que posseeix un Volskwagen Polo i que casualment toca el Fagot. En aquest spot, el jove, gràcies a que sap tocar el Fagot, sedueix a una preciosa noia, i té molts temes de conversació amb la gent, ja que tocar el Fagot el fa interessant. O és el cotxe? Per tant et deixen triar, un Polo o un Fagot.

PÚBLIC OBJECTIU: Classe mitjana -alta, alta.

Aquest anunci amanit amb molt d'humor ens vol ensenyar, bàsicament, el nou dispositiu de canvi de marxa del nou Audi A4, molt estable, fi, còmode, i totalment silenciós.

PÚBLIC OBJECTIU: Classe mitjana, mitjana-alta, alta

Aquest anunci és extremadament il·lustrador, gràfic i concret. Molt explícit i, personalment, brillant. Volvo, sinònim de Seguretat, l'Alfa Romeo el disseny, el BMW com un cotxe esportiu, i el Mercedes com un cotxe confortable, molt elegant. Audi compleix les anteriors característiques, per tant, és Audi la màquina perfecte?

PÚBLIC OBJECTIU: Gent jove amb personalitat. Classe mitjana.

Anunci, clar on es destaca un disseny molt jove, esportiu i amb personalitat, per la gent cansada dels tòpics. Un cotxe perfecte pels joves entusiastes, actius, amb personalitat.

PÚBLIC OBJECTIU: Gent classe mitjana

Anunci de gran bellesa, representa, la història d'un àngel guardià que no té a ningú a qui protegir. Qui l'ha suplatantat? El Volskwagen Polo, creat per protegir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario