
Emoció a partir del predomini d'un color.
A diferència de l'anterior anunci gràfic, on només predomina el color blau, en aquest és predominant el color verd per sobre del blanc, tot i que aquest també i és present, però no per qüestions purament físiques, sinó pel seu significat.
Tots coneixem a Greenpeace, protagonista de l'anunci gràfic en qüestió, emblema de la conservació mediambiental, defensora dels drets humans i del respecte vers el nostre entorn.
L'anunci ens presenta, amb el predomini del color verd sobretot, una sensació de repòs, frescor i vegetació, simbolitza la naturalesa, el creixement, la joventut i la lògica. Sensacions que volem transmetre amb aquesta peça, juntament amb el blans, que denota puresa.
Si analitzem la imatge i el text, "Piensa verde", volem transmetre un sentiment ecologista, a favor de la conservació del planeta, i juguem amb aquesta afirmació amb una metàfora visual de la bombeta (pensament o idea) i la planta del seu interior (vegetació, boscos verds). Aquesta és la lògica del copy i la raó de ser principal de l'anunci.
No hay comentarios:
Publicar un comentario